توضیحات
کد دوره در PMI :
(16 PDUs) PMO10.10w
مشاهده لینک دوره در انجمن مدیریت پروژه آمریکا:
https://ccrs.pmi.org/search/course/368977
پیش نیازهای دوره
- آشنایی با مفاهیم پایه ای مدیریت پروژه

سر فصل مطلب
- تعریف دفتر مدیریت پروژه
- خدمات قابل ارائه دفتر مدیریت پروژه
- ایجاد نظامهای گزارشگیری
- ایجاد متدولوژی مدیریت پروژه
- آموزش/ مشاوره مدیریت پروژه، ممیزی و بازبینی وضعیت پروژهها
- مدیریت اطلاعات و پایگاههای اطلاعاتی پروژههای سازمان
- جمعآوری و تجزیه تحلیل متریکهای پروژهها
- ارزیابی دورهای نظام جامع مدیریت پروژه سازمان
- نحوه ایجاد دفاتر مدیریت پروژه
- نقشها و شرح وظایف و سایر خدمات قابل ارائه
اهداف آموزشی
- با نقشها و شرح وظایف دفتر مدیریت پروژه و ارزش ایجاد شده توسط آن آشنا گردند
- تمامی خدمات مورد انتظار از دفتر مدیریت پروژه را شناسایی نمایند
- مدل مناسب کلی دفتر مدیریت پروژه سازمان را طراحی نموده و مختصات و ویژگیهای آن را تدقیق نمایند
- سایر خدمات پیشرفته دفتر مدیریت پروژه را شناسایی، طراحی و عملیاتی نمایند
چه کسانی می توانند در این دوره شرکت نمایند
- آن دسته از مدیرانی که به دنبال ایجاد و راه اندازی دفاتر مدیریت پروژه هستند.
- تمامی افرادی که به عنوان بخشی از ساختار اجرایی دفتر مدیریت پروژه مشغول به فعالیت میباشند، کارفرمایان و آن دسته از ذینفعانی که تمایل به استقرار دفاتر مدیریت پروژه دارند.
مهناز محمودی نیا (مالک تایید شده) –
دوره جامع و بسیار خوبی بود و استاد بسیار متعهد داشتیم آقای مهندس علی نیا که مفاهیم رو بخوبی درک کنیم و یاد بگیریم، پاسخ گویی خوبی داشتند، در کل دوره بسیار مفیدی بود
Maryam Farshidfard (مالک تایید شده) –
با سلام، دوره بسیار مفیدی بود. به ویژه اینکه امروزه حرکت به سمت استقرار دفتر PMO در بین شرکت ها و سازمان های ایرانی شروع شده است، چنین دوره متمرکزی باعث می شود تا مسیر درست در اجرایی کردن این سیستم فراهم شود. همچنین با توجه به اینکه شرکت Tenstep و استاد محترم (آقای مهندس علی نیا) در پیاده سازی و اجرای PMO دارای تجربیات عملی و ارزشمندی هستند، مثال ها و انتقال مطالب بسیار خوب و مفید بودند.
از شکیبایی، پاسخگویی و پیگیری استاد محترم نیز بسیار سپاسگزارم.